ვებსაიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

სპიკერმა ისააკ ლიდსკიმ მხედველობა დაკარგა, თუმცა ამას ხელი არ შეუშლია თავისი ცხოვრება კვლავაც საინტერესო ყოფილიყო და მიზნებისთვის მიეღწია. ლიდსკი მიიჩნევს, რომ ადამიანების მიუღწეველი სრულყოფილებისკენ მიისწრაფიან და საკუთარ თავს შეზღუდვებს უწესებენ.

ქენ რონინსონი მიიჩნევს, რომ ადამიანები არასათანადოდ იყენებენ საკუთარ ნიჭს. როგორც მან TED-ზე გამოსვლისას ისაუბრა, საქმე  სიამოვნებას უნდა განიჭებდეთ და გიყვარდეთ. რობინსონი ფიქრობს, რომ ოცნებები მიზნად უნდა გაიხადოთ და აიხდინოთ. მისივე თქმით, ბევრი ადამიანი საკუთარი საქმიანობისგან ვერ იღებს სიამოვნებას. 

სპიკერი დერეკ სივერსი მიიჩნევს, რომ მიზნებზე არ უნდა ისაბროთ ხმამაღლა. მან TED-ზე გამოსვლისას აღნიშნა, რომ მიზნების გამხელა სხვისთვის, მას ნაკლებად მისაღწევს ხდის. სივერსი ამბობს, რომ ამასვე მოწმობს ფსიქოლოგიური კვლევები.

ამერიკელი ინვესტორი და ბიზნესმენი უორენ ედვარდ ბაფეტი მიიჩნევს, რომ შეცდომის დაშვების არ უნდა გეშინოდეს. მისი თქმით, შეცდომა ჩვეულებრივი მოვლენაა, ადამიანები შეცდომებს უშვებენ ყოველდღიურად.

რიჩარდ სეინტ ჯონი მიიჩნევს, რომ წარმატების მიღწევის შემდეგ ადამიანები ფსკერზე ეშვებიან, ამის მიზეზი კი ის ფაქტორია, რომ წარმატებას აღიქვავენ, როგორც ცალმხრივ მოძრაობას

სპიკერი დენიელ ფინკი მიიჩნევს, რომ მოტივაციის ამაღლებაზე მენეჯმენტური მმართველობის სტილზე მეტად თვითმართველობა მუშაობს. მეცნიერები, რომლებიც მუშაობენ მოტივაციის საკითხებში, ამბობენ რომ თანამშრომლებთან ურთიერთობაში მეტად მომგებიანია შინაგან მოტივაციაზე დაყრდნობილი მიდგომა. კერძოდ, საქმე უნდა კეთდებოდეს იმიტომ, რომ ის მნიშვნელოვანია, მოგვწონს და საინტერესოა. ამის შესახებ მან TED-ზე ისაუბრა.

საიმონ საინეკი მიიჩნევს, რომ ნამდვილ ლიდერებს  ნებისმიერ დროში აქვთ შთაგონების უნარი. მათი ქცევა ერთმანეთს ჰგავს. მათ აქვთ მიზანი და სჯერათ მისი განხორციელების. ამის შესახებ მან TED-ზე გამოსვლისას ისაუბრა. 

კრის ემდინი მიიჩნევს, რომ მასწავლებლებმა უნდა ისწვალონ მაგია. იმისთვის, რომ მოსწავლეები დააინტერესონ, უნდა გადადონ ძველი მიდგომები და მოსწავლების, სტუდენტების თვალით შეხედონ სასწავლო პროცესს. ამის შესახებ მან TED-ზე ისაუბრა.