მათ, ვისაც უძილობა აწუხებს, ექსპერტები მაგნიუმით და ტრიფტოფანით მდიდარი პროდუქტის მირთმევას ურჩევენ.

* ინდაურის ხორცი მელატონინის – ძილის ჰორმონის გამომუშავებას უწყობს ხელს.

* მაგნიუმითა და კალიუმით მდიდარი ბანანი უძილობის დაძლევაში დაგეხმარებათ.

* დიდი რაოდენობით მაგნიუმსა და ტრიფტოფანს შეიცავს ნუში, რომელსაც ხშირად

მიირთმევენ ხანგრძლივი ფრენის დროს.

* ძილის მომგვრელია შვრიის ფაფა, ამიტომ უკეთესია მისი საღამოს და არა დილით მირთმევა.

* პროდუქტი, რომელიც დიდი ხნით დაგირღვევთ ძილს – ცხიმიანი პროდუქტი, შემწვარი და სუნელებით შენელებული კერძები, რომელთა მითმევა კატეგორიულად აკრძალულია მათთვის, ვისაც უძილობა აწუხებს.

 

კატეგორიები: რჩევები

მსგავსი თემები